Sunday, April 14, 2013

BIlek Gerakan BN.


Bilek Gerakan Barisan Nasional (BN) Pusat Mengundi Daerah (PDM) Kampong Raja Uda Barat ADUN Pandamaran N 47 dan Parlimen Klang beroperasi di alamat 134 Jalan Lengkongan Kampong Raja Uda Pelabuhan Kelang.

Pada Ahad 14 April 2013 diadakan satu lawatan rumah ke rumah serta dengan sumbangan cenderahati untuk meraih undi supaya Barisan Nasional dapat merampas kembali ADUN Pandamaran dari DAP laknatullah dan Selangor Pakatan Rakyat am nya.

Kehadiran calon yang diwarwarkan, Dato Dr Chin Eu Boon @ Azman Chin dari MCA menyerikan upacara Majlis dan sessi bergambar dengan akhbar berbahasa Tionghua telah diadakan.

BERITA TERKINI 15 APRIL 2013: Dato Dr Chin Eu Boon @Azman Chin telah diistiharkan menjadi calon BN N47. Mantan ADUN 2008 - 2013 Ronniie Liew (DAP) telah lari ke ADUN lain.

Segala gerak kerja telah berjalan dengan lancar dan diharapkan ia nya berlanjutan hingga keputusan Pilihanraya 05.05.2013 diperolehi.

Pengarah Pusat Mengundi (PDM) BN KRU Barat - Encik Azhar bin Ibrahim. ( 019 3235175)

Bilek Gerakan.



Konvoi Bergerak.
Dato Dr Chin Eu Boon (berbaju putih).




Azhar Ibrahim - Pengarah Pusat Mengundi BN.

En Ariffin - Setiausaha Kerja.
Cenderahati BN.


Pengarah dengan Wahab.
Pengarah dengan Murad.



Encik Azman - Taiko Bilek Gerakan.
Pemegang Panji Panji Barisan.



Wanita Wanita yang turut menyumbang tenaga.

Jamuan ringan dihidangkan.
Kepada Pengundi Pengundi datang lah beramai ramai dan memilih Barisan Nasional (BN) sebagai wadah perjuangan untuk masa depan anak cucu.

SAYANGI LAH SELANGOR.  

No comments: